DIZAINS:
iconLOGOTIPA DIZAINS
Skatīt portfolio
icon
LOGOTIPA DIZAINS

Pakalpojuma apraksts

Vienkāršākais veids, kā klienti atpazīs jūsu zīmolu, ir īss un neaizmirstams logotips. VEBI sniedz profesionālus grafiskā dizaina pakalpojumus, lai izveidotu unikālu un atsaucīgu logotipu, kas izcelsies no jūsu konkurentiem tirgū.

Kas var būt iekļauts logotipa izveidē?

  • Logo dizains ar saukli;
  • Logo dizains bez saukļa;
  • Vienkāršots logotips - emblēmas dizains (izmanto vietnes favikonā utt.);
  • Logotipu un emblēmu krāsu variācijas (melnbalts, pelēks utt.);
  • Krāsu paletes izveidošana jūsu zīmolam.

Pievērsiet uzmanību

  • Vēlamais vizuālais stils;
  • Zīmola identitātes elementi, kas jāatspoguļo logotipā;
  • Jebkuras idejas un koncepcijas.

Saistītie pakalpojumi

Lai izveidotu sava zīmola logotipu, ir nepieciešama labi attīstīta zīmola identitāte, tāpēc iesakām apsvērt šādus pakalpojumus:

Noderīga informācija

  • Zīmola izpēte: pirms sākat strādāt pie logotipa, rūpīgi izprotiet savu zīmolu, tā vērtības, misiju un unikālās iezīmes. Logotipam ir jāatspoguļo un jāatbalsta kopējais zīmola tēls;
  • Mērķauditorija: apsveriet savas mērķauditorijas intereses un vēlmes. Logotipam jābūt pievilcīgam un saprotamam jūsu mērķa patērētāju grupai;
  • Vienkāršība un iegaumējamība: izveidojiet logotipu, kas ir viegli iegaumējams un atpazīstams. Vienkāršība palīdz uztvert, un neaizmirstamība veicina veiksmīgu zīmola veidošanu;
  • Unikalitāte: neizmantojiet standarta veidnes un populārus risinājumus. Jūsu logotipam ir jāizceļas un jābūt unikālam;
  • Mērogošana: pārliecinieties, ka jūsu logotips izskatīsies labi dažādos izmēros, sākot no lieliem stendiem līdz mazām vizītkartēm;
  • Krāsu palete: izvēlieties krāsas, kas atbilst jūsu zīmolam un izraisa pareizās emocijas. Izvairieties no nevajadzīgas krāsu sarežģītības;
  • Tipogrāfija: ja jūsu logotipā ir izmantots teksts, izvēlieties lasāmu un piemērotu fontu. Logotipa tekstam jābūt viegli saprotamam;
  • Pielāgojamība: apsveriet, kā jūsu logotips izskatīsies uz dažādām virsmām un materiāliem, tostarp melnā un baltā krāsā;
  • Mūsdienīgs un mūžīgs: neizmantojiet modes tendences, kas var ātri novecot. Jūsu logotipam jābūt laika noturīgam;
  • Pozitīva uztvere: pārliecinieties, ka logotips jūsu auditorijā izraisa pozitīvas emocijas un atbilst jūsu zīmola vispārējai uztverei;
  • Testēšana: pirms logotipa pabeigšanas pārbaudiet to mērķauditorijas vidū un apkopojiet atsauksmes;
  • Vienkārša pavairošana: apsveriet, cik viegli būs reproducēt savu logotipu uz dažādiem materiāliem un dažādos formātos;
  • Izvairīšanās no sarežģītām daļām: Izvairieties no nevajadzīgi sarežģītām daļām, īpaši, ja tās nebūs skaidri redzamas mazos izmēros;
  • Atbilstība zīmola stratēģijai: logotipam jāatbilst vispārējai zīmola stratēģijai un jāizmanto jūsu uzņēmumam raksturīgi elementi;
  • Juridiskie apsvērumi: pārliecinieties, vai jūsu logotips nepārkāpj citu uzņēmumu autortiesības, un reģistrējiet to, lai aizsargātu savas tiesības.